ΤΣΙΑΟΥΣΗ ΕΛΕΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ ΕΒΡΟΥ- ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Γεννήθηκα στις 17 Αυγούστου του 1965, στα Μαράσια, του σημερινού Δήμου Τριγώνου, σαν δεύτερη κόρη, του Παναγιώτη Τσιαούση, αγρότη τότε κι αργότερα εργάτη στον ΟΣΕ και της Ιωάννας Τσέρνα αγρότισσας από τον Άρζο. Η καταγωγή και των δυο γονιών μου από την Αίνο, την Ανδριανούπολη και την Προύσα.

Τα πρώτα μου βήματα, οι πρώτες μου λέξεις, τα πρώτα μου γράμματα τα έκανα στα Μαράσια. Όμως ο τόπος μικρός και η διπλανή Ορεστιάδα ήταν ο μόνος δρόμος για το Γυμνάσιο και το Λύκειο.

Εκεί, από το Επαγγελματικό Λύκειο, πήρα το απολυτήριο μου με άριστα, για να ανοίξω τα φτερά μου αργότερα, ως τέταρτη, στην Σχολή Κοινωνικής Εργασίας της Αποστολικής Διακονίας της Ελλάδας. Τα χρόνια πέρασαν γρήγορα και το πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας, από το ΤΕΙ της Αθήνας, ήρθε το 1987.

Άτομο ανήσυχο, με περισσή ενέργεια κα αγάπη για τις ρίζες μου, ασχολήθηκα με τον χορό στο Λύκειο Ελληνίδων της Ορεστιάδας και στον ΜΓΣ Ορέστη παίζοντας μπάσκετ. Ο λόγος του Ανδρέα Παπανδρέου με συνεπήρε και το 1981, οργανώθηκα στην Νεολαία του ΠΑΣΟΚ δίνοντας μου την ευκαιρία να διοχετεύσω την ενέργεια μου στον κοινό αγώνα για ένα καλύτερο αύριο, για τον τόπο μου και την Ελλάδα.

Στην προσωπική μου ιστορία, σταθμός στάθηκε η γνωριμία και στην συνέχεια ο γάμος μου με τον Ιωάννη Μπουλιέρη Αστυνομικό και η γέννηση των δυο κοριτσιών μας. Της 22χρονης Κατερίνας καθηγήτριας χορού και της Ιωάννας 14 χρονών μαθήτριας Γυμνασίου.

Τα πρώτα βήματα

Από τα πρώτα χρόνια της ένταξης μου στο ΠΑΣΟΚ, ασχολήθηκα με τον συνδικαλισμό και τα κοινά ως μαθήτρια, από το 1981 και ως φοιτήτρια από το 1983 σαν μέλος της Σπουδάζουσας Νεολαίας του Κινήματος. Από το 1987, με το πέρας των σπουδών μου, συνέχισα τον αγώνα μου από την Τ.Ο. Ορεστιάδας και από το 1998 έως σήμερα, λόγω της εργασίας μου, στην Οργάνωση της Αλεξανδρούπολης, κρατώντας πάντα τους δεσμούς μου με τον Βόρειο Έβρο. Οι θέσεις μου αυτές, μου έδωσαν την ευκαιρία να εκπροσωπήσω τον τόπο μου, ως εκλεγμένη σύνεδρος στο 3ο, 4ο και 5ο Συνέδριο του Κινήματος.

Το 1989 διορίστηκα Κοινωνική Λειτουργός στον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας στο Διδυμότειχο.

Για τρία περίπου χρόνια, εργάστηκα ως Κοινωνική Λειτουργός, στο Εθνικό Ίδρυμα Υποδοχής και Αποκατάστασης Παλιννοστούντων σε Διδυμότειχο, Σουφλί και Δίκαια, βοηθώντας στην προσπάθεια ένταξης των συμπατριωτών μας.

Το 1995 μετατέθηκα στην Αλεξανδρούπολη και τον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας Αλεξανδρούπολης, συνεχίζοντας την εργασία μου στο Κέντρο Παροχής Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Μια νέα αρχή

Το 2002 μου έγινε η τιμή, να μετουσιώσω σε έργο, την ανάγκη μου να βοηθήσω τον τόπο μου, μέσα από τους κόλπους της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και εκλέχθηκα ως 5η στον συνδυασμό «Ενότητα-Δημιουργία-Προοπτική».

Οι ανάγκες πολλές και η προσπάθεια μεγάλη για να υλοποιηθούν τα όνειρα και οι δεσμεύσεις μας για τον Έβρο. Ως Πρόεδρος στην Αναπτυξιακή Εταιρεία Έβρου από το 2003 έως το 2004 και αντινομάρχης Διοίκησης, Οικονομικών και Προγραμματισμού το 2006, προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις για το καλύτερο, με συνέπεια στις δεσμεύσεις μου απέναντι στους πολίτες.

Το 2006 εκλέγομαι για δεύτερη φορά στην 4η θέση ως Νομαρχιακή Σύμβουλος, και ως πρώτη γυναικεία παρουσία σε ψήφους, με τον συνδυασμό «Κοινωνική Συμμαχία 2006». Μεγάλη η τιμή και δύσκολο το έργο, που όμως με πολλή δουλειά και τη συνεργασία με όλους τους φορείς, παράχθηκε έργο σημαντικό για τον Έβρο και την ευρύτερη περιοχή της διευρυμένης Νομαρχίας Ροδόπης Έβρου.

Από τις θέσεις του Αντινομάρχη Διοίκησης, Προγραμματισμού, Τουρισμού, Πολιτισμού και Πολεοδομικών Τεχνικών Έργων τις χρονιές 2007 και 2008 και ως Πρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρείας του Έβρου και της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Νομού το 2009, προσπάθησα για την ανάπτυξη, την παραγωγή έργου και την προβολή του νομού μας σε όλο τον κόσμο, ώστε να γίνει τόπος επίσκεψης από Έλληνες και ξένους.

Όμως ζωή δεν είναι μόνο πολιτική. Ζωή είναι η καθημερινότητα. Η συναναστροφή με τον κόσμο, τους φίλους και φυσικά την οικογένεια, κομμάτια μιας ζωής για να είναι πλήρης.

Η αγάπη μου για την παράδοση και την προστασία του τόπου με οδήγησαν να γίνω ιδρυτικό μέλος των συλλόγων Δασοπροστασίας Ν. Έβρου και του «Ιππικού Πολιτιστικού Ομίλου Πελταστές», παράλληλα συμμετείχα και συμμετέχω στους συλλόγους, Κοινωνικής Μέριμνας, Κυριών και Δεσποινίδων και του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδας.

Το 2009 ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Α. Παπανδρέου με επέλεξε να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος στον Έβρο. Με την δική σας βοήθεια θα γραφτεί το επόμενο κεφάλαιο.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
ΜΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ,,,ΟΥΤΕ ΜΙΑ,,,ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΑΡΧΗ ΝΙΚΟ ΖΑΜΠΟΥΝΙΔΗ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τι να σου πουν για τον νομάρχη? τα αυτονόητα? όλος ο νομός βουίζει!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
φιλε 20-9-2009 1:24μμ
επειδη με τις "βοές" δεν τα παω καλά ....και την εχω πατησει γινε πιο σαφης.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κατα το παλαιο περι ΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.....
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΠΑΣΟΚ σου βγαινει Ελενιτσα
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΝΔ σου βγαινει Φανούλα
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΛΑ.Ο.Σ σου βγαινει Ζησης
και μετα σου φταιει το συστημα (φταιει κι αυτο) ...γιατι ο ΕΒΡΟΣ μένει ΠΙΣΩ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ !!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κατα το παλαιο περι ΕΡΕ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.....
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΠΑΣΟΚ σου βγαινει Ελενιτσα
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΝΔ σου βγαινει Φανούλα
ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΛΑ.Ο.Σ σου βγαινει Ζησης
και μετα σου φταιει το συστημα (φταιει κι αυτο) ...γιατι ο ΕΒΡΟΣ μένει ΠΙΣΩ.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ !!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΛΕΩ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΑΣΟΚΟ ..ΦΥΓΑΝΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 10 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΚΟΠΗΚΕ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ ..ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΧΙ...Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΟΥ ΛΕΩ...
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ (ΔΕΝ ΦΥΓΑΝΕ ) ΟΤΑΝ Ο ΠΟΛΥΣ Ο ΕΒΕΡΤ ΕΒΑΛΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΓΙΑ ΝΑ "ΦΑΕΙ" ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ!!!
ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ......ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΚΑΝΕΝΑΝ....
ΟΛΗ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ,,ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΑΣ....
ΜΕΣΑ ΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΠΑΣΙΑΚΟΣ....ΚΑΙ Η ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ..ΚΑΙ ΕΞΩ Ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ...
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ...
Ο χρήστης Οχι ανώνυμος - Χριστόδουλος Γιάννογλου Από το Θούριο ΕΒΡΟΥ είπε…
Kαλά τα υπονοούμενα σας καλά και η λάσπη που ρίχνεται για την Ελένη αλλά ο λαός του Εβρου μίλησε και αποφάσισε έστω και οριακά να στείλει μια τόσο δραστήρια γυναίκα στα έδρανα της βουλής.
Το ότι ίσως να έχει κάποιες γνωριμίες μέσα ακόμη και έξω από το ΠΑΣΟΚ δεν είνε και τόσο αθέμιτο όλοι μας όλο και κάποιον γνωρίζουμε λίγο πολύ αυτό δεν είναι ντροπή .
Ντοπιαστικό θα έλεγα είναι να σε θυμάται ο κάθε ντόλιος και ο κάθε φωτιάδης κάθε 4 χρόνια με sms η πρόσκληση σε κάθε συγκέντρωση και συ να τρέχεις σαν το ζώο από πίσω !!!
Τέρμα τα βολέματα και τα ρουσφέτια στο ΠΑΣΟΚ του Γιώργου έτσι ελπίζω τουλάχιστον κάτι εκσυχρονιστές και κάτι κομματόσκυλα που κοιτάνε να βολέψουνε τον κόλο τους να πάνε από εκεί που ήρθανε τώρα θα προχωρήσουμε με άτομα σαν το Ελενάκι κι αν και δεν τη γνωρίζω πρωσοπικά μου εμπνέει εμπιστοσύνη πως θα προσπαθήσει για το καλύτερο όλων μας .

Υ.Γ Εκ των προτέρων σας τονίζω πως δεν θα κάνω τον κόπο να απαντήσω σε ανώνυμους και θρασύδειλους καθηγητές απόψεων των pc με λένε Γιάννογλου Χριστόδουλο και την άποψη μου έμαθα να την λέω ευθέως και επώνυμα οι υπόλοιποι να λειτουργήτε όπως σας αρμόζει................
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΗΚΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ!!!! ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ, ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ,ΕΞΥΠΝΟΣ, ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ, ΕΝΤΙΜΟΣ!!!! ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑΝ ΕΝΤΙΜΟ Κ ΚΑΘΑΡΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΗΣ...ΜΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠ ΤΟΥΣ 2 ΑΛΛΟΥΣ.. ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ Κ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ..ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ Κ ΕΞΥΠΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΤΟΝ ΖΗΛΕΥΟΥΝ Κ ΕΧΘΡΕΥΟΝΤΑΙ..Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ!! Κ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ...ΔΕ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΕΔΩ ΕΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ
ΓΙΑΤΙ.. ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΑΠ ΤΠΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ Κ.ΤΣΙΑΟΥΣΗ ΜΙΑΣ ΤΟΣΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑΣ Κ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ - ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ!!!!!!!! ΦΩΤΕΙΝΗ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ ΠΛΗΡΩΣ Ο ΦΙΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΧΑΡΩ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΙΝΕ ΠΩΣ Η Κ. ΤΣΙΑΟΥΣΗ ΕΙΝΕ ΑΠΛΟΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ .
ΕΓΩ ΠΡΩΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΣ ΕΥΧΗΘΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΝΑΔΥΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ .

ΣΩΤΗΡΗΣ.Κ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
nikos apo trigono . apla ua huela mia synanthsh gia 8emata toy topoy mas sxetika me atoma me eidikes anages . 8a htan xara mas na mas dosete ena arh8mo sta8ero h kinito na epikinonisoyme .
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πάρε 11880...
Και ζήτα στην κατηγορία ''Ανθη-φυτά'' τις κοινοβουλευτικές γλάστρες.
...κι άμα τη βρείτε πέστε της πως δεν αντέχουμε περισσότερη ''ανάπτυξη''!!! Αφού να φανταστείς τα εκατόευρα τα'χουμε για χαρτί υγείας. Και στο καζανάκι έχουμε αντί νερό, γαλλική σαμπάνια.
Κι ο τελευταίος πιτσαδόρος κάνει διανομές με φεράρι. Οι επαρχιακοί δρόμοι είναι όλοι στρωμένοι με μοκέτα και τα φρέατια είναι από χρυσό 24 καρατιών. Οι μαρίνες στην αλεξ/πολη έχουν μπλοκάρει από τα κότερα!
Τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο με τα ελικόπτερα...κάθε ταράτσα και ελικοδρόμιο...
Όλα τα σπίτια έχουν τουλάχιστον από 3 ελβετίδες υπηρέτριες. Όλα τα φώτα κι οι συσκευές μας καίνε μέρα-νύχτα.
Στα νηπιαγωγεία μας διδάσκουν καθηγητες από χάρβαντ και κέμπριτζ.
Τι να πω...έχουμε μπουχτίσει απο τη χλιδή κι άρχισαν οι παραξενιές!
Αφού προχτές ο γείτονας μου άδειασε την πισίνα του που ήταν γεμάτη από φρεσκοστυμένο πολυνησιακό χυμό ''νόνι'' και τη γέμισε με απλό εμφιαλωμένο...νερό! Άκουσον-άκουσον! Σκέτο Νερό!
Από αυτό πού βάζανε κάποτε στα...πλυντήρια.
Είπα πλυντήρια κι αναρωτιέμαι: υπάρχει άνθρωπος στο νομό μας που...πλένει;
Οι χωματερές μας έχουν γεμίσει με άπλυτες λιμουζίνες και ελικόπτερα!
Ποιός ο λόγος να πλύνεις κάτι αφού μπορείς να το αγοράσεις ολοκαίνουργιο άμεσα;
Κι όμως ο κόσμος άρχισε να νοσταλγεί τη...βρωμιά!
Άκουσα πως κάποιος αγρότης στα Πετρωτά έδωσε εντολή στους νορβηγούς εργάτες του να μη καθαρίσουν με τις ηλεκτρικές σκούπες το περιβόλι του από τη σκόνη!
Κι επίσης ένας βοσκός στο θεραπειό ζήτησε από τον καναδό προιστάμενο της στάνης του, να σταματήσει να βάζει άρωμα ντιόρ στα πρόβατα μετά το καθημερινό λούσιμο με ροδόνερο!
Ακόμα και οι λουξεμβουργιανοί σκαφτιάδες του δήμου ορεστιάδας ζήτησαν να αλλάξουν τα χρυσαφένια εργαλεία τους με κανονικά!
Εγώ πάντως λυπάμαι τα αδέσποτα σκυλιά στους σκουπιδότοπους μας, τα οποία έχουν πάθει νευρική ανορεξία και κοιμούνται τα καημένα πάνω σε σωρούς απο φουαγκρά και ρώσικο χαβιάρι...
θύματα της υπερανάπτυξης.
Γιαυτό σας λέω: ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ!
Λυπηθείτε μας...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΧ!