ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ-ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΨΑΛΙΔΑ

Σχόλια

Ο χρήστης Nikos Lioliopoulos είπε…
Ομολογώ οτι την ψιλοπήρα την τρομάρα μου απο τον τίτλο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αγαπητε ΛΙΟΛΙΟ πουλε
που και να ειχες διαθεση....7,5 γραμμες δηλωση εκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και εσυ απάντησες ....με ενα βιβλιο...
Η αντικειμενικότητα και η ανεξαρτησια του (πρασινου)λογου σε ολο το μεγαλειο.
Κυριοι συντροφοι ,ο κοσμος σας εχει παρει χαμπαρι!!!
Υ.Σ
μην τρομαρευεις πολυ ....και σου κοπει η χολη....
αμεροληπτε σχολιαστη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΑΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ...ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΛΕΗΤΟ.
ΑΠΟΡΩ ήΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ,ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΣΑΖ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΣΑΣ ,ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ,ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ,ΠΟΥ ΦΕΡΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ...
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ...ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ....
ΟΧΙ ΡΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΚΕ...ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
κ. ΕΓΩ δεν μ΄έπεισες. Αν κατέβαινες υποψήφιος αμφιβάλω αν θα ψήφιζες και συ τον εαυτό σου. Αν όλοι στραφούμε στο ΕΓΩ μας , δεν θα πάρουμε μυρωδιά πότε κάποιος, που θα έχει τα όπλα θα μας δέσει ΟΛΟΥΣ χειροπόδαρα! Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί σαν και σένα , που νομίζουν ότι ΑΥΤΟΙ και μόνο κατέχουν την αλήθεια.
Ανώνυμε πολλές φορές έχω τονίσει ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ αντικειμενικός. Υποκειμενικές σκέψεις εκφράζω και υποστηρίζω φανερά ΠΑΣΟΚ. Άργησες πολύ να το πάρεις χαμπάρι!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
natos pali.....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΧ!