ΜΗΝΥΜΑ Γ. ΝΤΟΛΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ


Εβρίτισσα, Εβρίτη

Με το παρακάτω κείμενο επιθυμώ να απευθυνθώ προσωπικά σε σας και την οικογένειά σας , για μία ακόμη φορά, με αφορμή τις επερχόμενες Εθνικές εκλογές. Το είχα κάνει και στις προηγούμενες εκλογές και πραγματικά διαπιστώνω την ανάγκη να επαναλάβω κάποια πράγματα.
Παρά την απαξίωση της πολιτικής ζωής, παρά την αμφισβήτηση της λειτουργίας των θεσμών της Δημοκρατίας, παρά την απογοήτευση των πολιτών από την πολιτική και τα πρόσωπα, έχω την άποψη ότι στις επερχόμενες εκλογές διακυβεύονται πολλά και σοβαρά ζητήματα που έχουν σχέση με την πορεία της πατρίδας μας, το επίπεδο διαβίωσης των Ελληνικών οικογενειών, το μέλλον το προσωπικό του κάθε πολίτη, το μέλλον των παιδιών μας.
Η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι η χώρα βουλιάζει και η πολιτική ηγεσία παρακολουθεί την κατάσταση ανήμπορη να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Η διάλυση, η σήψη, η παρακμή, ο κατήφορος, δημιουργούν θλίψη, απογοήτευση και απαισιοδοξία στους Έλληνες.
Νοιώθω, νοιώθουμε ότι χρειάζεται μία καινούργια αρχή, ένα νέο ξεκίνημα. Θεμέλιος λίθος αυτής της νέας αρχής είναι η αποκατάσταση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτικής ηγεσίας και κοινωνίας.
Εμείς στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. αντιλαμβανόμαστε την επιφυλακτικότητα ενός μέρους των πολιτών απέναντί μας. Επιδιώκουμε να ξεπεραστεί αυτή η επιφυλακτικότητα και να κερδίσουμε την αυτοδυναμία στις επερχόμενες εκλογές. Δεσμευόμαστε ότι την αποκατάσταση των σχέσεων εμπιστοσύνης θα την πετύχουμε από τις πρώτες μέρες της διακυβέρνησής μας.
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι καμιά χώρα δεν μπορεί να πάει μπροστά εάν ο λαός, οι πολίτες, δεν πιστεύουν στην πολιτική τους ηγεσία. Γι αυτό μιλάμε για τη ΝΕΑ ΕΝΟΤΗΤΑ
Το ΠΑ.ΣΟ.Κ με τον Πρόεδρό του το Γιώργο Παπανδρέου, σας καλεί να βγάλουμε όλοι μαζί την Ελλάδα από το τέλμα, να σταματήσουμε τον κατήφορο, να οδηγήσουμε τη χώρα στην έξοδο από την κρίση.
Σας καλεί να αλλάξουμε και να ανανεώσουμε την πολιτική ζωή του τόπου.
Έχουμε τις δυνατότητες. Αρκεί να το πιστέψουμε και να το επιχειρήσουμε όλοι μαζί.
Σ’ αυτήν την προσπάθεια επιθυμώ να συμβάλω από τη θέση του Βουλευτή του νομού Έβρου και του Ελληνικού κοινοβουλίου.
Στην πολιτική μου διαδρομή, που ξεκινά από τα πολύ νεανικά μου χρόνια, διαμορφώθηκε αλλά και αποτυπώθηκε η πολιτική μου ταυτότητα. Μια ταυτότητα την οποία την επηρεάσατε όλοι εσείς οι Εβρίτες με την εμπιστοσύνη σας, αλλά και με τις θετικές και αρνητικές κρίσεις σας. Τα δημόσια αξιώματα τα οποία υπηρέτησα, δημοσιοποίησαν μια εικόνα με συγκεκριμένα πολιτικά χαρακτηριστικά και έτσι πιστεύω πως δεν έχω ανάγκη από ένα λεπτομερές βιογραφικό και ιδιαίτερες συστάσεις.

Εκείνο το οποίο ζητώ είναι:

• Να αξιολογήσετε την πολιτική μου διαδρομή και την πολιτική μου ταυτότητα, την οποία συνδιαμόρφωσα μαζί σας.

• Να αξιολογήσετε την παρουσία μου στο Κοινοβούλιο.

• Να αξιολογήσετε την παράλληλη παρουσία μου στο Νομό και τη συμβολή μου στην ανάδειξη και επίλυση ζητημάτων από τη θέση του Βουλευτή της αντιπολίτευσης.

• Να εκτιμήσετε τις δυνατότητες και το ρόλο τον οποίο θα μπορούσα να έχω σ’ αυτήν τη νέα και πολύ δύσκολη για τον τόπο μας περίοδο.

Οι Εθνικές εκλογές είναι η ώρα της κρίσης για τα κόμματα και τα πολιτικά πρόσωπα. Είναι η ώρα της δικής σας κρίσης αλλά και της δικής σας ευθύνης. Θέτω εκ νέου υποψηφιότητα με το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα και ζητώ και πάλι την εμπιστοσύνη σας. Ευχαριστώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΧ!