ΜΑΡΑΓΚΟΖΟΥΔΗΣ ΖΗΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ - ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ


Γεννηθηκα την 1η Ιανουαριου του 1954 στον Κυπρινο Εβρου. Ειμαι παντρεμενος με την Μαρια Γκαιδατζη και πατερας τριων παιδιων, την Παυλινα, τον Δημητρη και την Ελενη. Αποφητησα απο το Εξαταξιο Γυμνασιο Ορεστιαδας, εισηλθα στην τοτε Σχολη Υπενωμοταρχων της Ελληνικης Χωροφυλακης. Το 1980 ολοκληρωσα τις σπουδες μου στη Σχολη Αξιωματικων της Χωροφυλακης και εκτοτε υπηρετησα στις υπηρεσιες της Ελληνικης Αστυνομιας στους νομους Εβρου, Ροδοπης, Καβαλας και Θεσσαλονικης.

Η προσφορα μου στο Σωμα και οι διοικιτικες μου ικανοτητες αναγνωριστικαν αμεσως απο το Ελληνικο Κρατος οπου και αποφασισε να με στειλει για μετεκπαιδευση σε ειδικα θεματα της Αστυνομιας στην Ελλαδα αλλα και σε χωρες του εξωτερικου οπως Η.Π.Α, Σερβια και Μαλτα. Το 2007 μου αποδωθηκε η τιμη της Ανωτατης Ανδραγαθιας.

Μετα απο 34 χρονια σκληρης και εντιμης δουλειας σε υψηλες διοικητικες θεσεις μου δωθηκε η ευκαιρια να ερθω σε επαφη με το Λαο, να γνωρισω τις αναγκες και να βοηθησω οσο περνουσε απο το χερι μου στην ομαλη λειτουργια της κοινωνιας. Eπισης απεκτησα την εμπειρια σε οργανωτικα θεματα, ληψη αποφασεων και αντιμετωπιση κρισεων κατω απο την πιεση χρονου. Πιστευω βαθυτατα οτι αυτες οι ικανοτητες που αποκτηθηκαν με σκληρη δουλεια ειναι απαραιτητα εργαλεια στην πολιτικη για την αναπτυξη και την ευημερια αυτου του τοπου.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ase mas re mpatse pou mou theleis kai ekloges!!!xaaxaxaxxxxaxx.ilikrina tora eida oti politeytikes kai pethana sta gelia..eleos me ton kathe .....pou politeyete

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΧ!