Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
Η ιστοσελίδα του 2ου Γενικού Λυκείου Ορεστιάδας . είχε δημιουργηθεί εδώ και αρκετό καιρό, αλλά πλέον έχει εμπλουτιστεί με άφθονο υλικό, τόσο για τα προηγούμενα Σχολικά έτη (από το 1996), όσο και για τις τρέχουσες δράσεις της Σχολικής οικογένειας, ώστε να είναι ένας χρήσιμος τόπος για τους τωρινούς μαθητές και τους γονείς τους, καθώς και όλους όσοι αποφοίτησαν απο το Σχολείο μας. Θα βρει κανεις: Όλα τα λευκώματα των τελειόφοιτων μαθητών από το 1999 , Υλικό για τα μαθήματα από τους καθηγητές του Σχολείου μας Πληροφορίες για τις πολιτιστικές, αθλητικές, κοινωνικές, περιβαλλοντικές, καλλιτεχνικές κ.α. δράσεις της Σχολικής μας κοινότητας, με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, Εγκυκλίους και ανακοινώσεις του Σχολείου, που αφορούν τους γονείς, Ανακοινώσεις, που αφορούν τους μαθητές. Το πιο σημαντικό όμως για μας είναι, ότι ανοίγουμε ένα διάλογο του Σχολείου με την κοινωνία της πόλης μας δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να επικοινωνήσουν με τη Σχολική μας οικογένεια, καθώς επίσης
ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ: ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ
Υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που δεν έχουν πάει στη Σαμοθράκη. Έχω όμως την αίσθηση ότι, απ' όσους την επισκέφτηκαν, κανείς δεν πήγε μόνο μία φορά. Είτε γιατί διαπίστωσε απο αφηγήσεις άλλων ότι δεν είδε τίποτα απο αυτά που ξελογιάζουν τους επισκέπτες, είτε γιατί τα είδε και την ερωτεύτηκε αμέσως. Εκτός από το τεράστιο αρχαιολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον κρύβει παραλίες, εικόνες και μονοπάτια απείρου φυσικού κάλλους, καθώς και φαγάδικα για απαιτητικούς ξελογιάζοντας, όσους έχουν συλλάβει σε τέτοιες συχνότητες το νόημα της ζωής. Ξαναπήγα λοιπόν και κουβάλησα μαζί μου μερικές εικόνες, που μοιράζομαι μαζί σας.
Σχόλια
Προφανώς τα μπλε "τρίγωνα" του κάθε σχήματος δεν είναι τρίγωνα, παρά αθροίσματα ενός τριγώνου και ενός τραπεζίου. Το εμβαδόν του 1ου (μπλε) αθροίσματος είναι 29,50 ενώ του 2ου (μπλε) 30,50 και εκει βρίσκεται η "μαύρη τρύπα".
Ευχομαι σε μερικά χρόνια να σας έχουν καθηγητή στα μαθηματικά τα παιδιά μου, και να τα "προβληματίζετε" με τέτοιες ασκήσεις :)
Χαίρομαι που αφιερώνεις χρόνο για τη μελέτη των σχημάτων μου και τις έξυπνες απαντήσεις σου.
Η μεγάλη πλευρά του πορτοκαλί τραπεζίου "φαίνεται" να είναι 10 μ , αλλά είναι κατά 1/12 του μ μικρότερη. Το ίδιο και η μικρή βάση του καφέ τραπεζίου είναι κατά 1/12 του μ μικρότερη. Τελικά το ύψος του δεύτερου τετραγώνου είναι 11 και 11/12 μ! Δηλαδή η μαύρη τρύπα απο τετράγωνο 1χ1 μ μετατρέπεται σε ορθογώνιο 1/12 χ12 ....έξω απ' αυτό!
Σχετικά με το γεωμετρικό πρόβλημα σε προηγούμενη ανάρτηση στη δεύτερη τοποθέτηση των κομματιών κατά μήκος της διαγωνίου η γραμμή που βρίσκονται οι πλευρές του πράσινου τριγώνου και του πορτοκαλί τραπεζίου όντως δέν είναι ευθεία και "πατάει" ανεπαίσθητα στην επιφάνεια που ορίζουν το γκρί τραπέζιο και ρόζ τρίγωνο, που όταν κόψουμε τα κομμάτια με χαρτί δεν διακρίνεται καθόλου. Το ίδιο συμβαίνει και με τη γραμμή που βρίσκεται η πλευρά του ρόζ τριγώνου και γκρί τραπεζίου. Με λίγα λόγια η αμβλεία γωνία του τραπεζίου και η μεγαλύτερη απο τις οξείες γωνίες του τριγώνου έχουν άθροισμα κατά τι μικρότερο απο 180 μοίρες!