Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Οκτώβριος, 2010

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Εικόνα
ΧΑΡΑΚΟΠΙΔΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ    Γεννήθηκα το 1958 στην Παταγή-Ορεστιάδας. Απόφοίτησα απο  το Μαθηματικό τμήμα της Φυσικομαθηματικής Σχολής  του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.    Είμαι παντρεμένος με την Γαντζία Αναστασία, Μαθηματικό, έχω  δύο παιδιά  (το Βάϊο και την Καλλιόπη , φοιτητές στο Πολυτεχνείο Ξάνθης) , ασχολούμαι με τα κοινά από τα φοιτητικά μου χρόνια  και συγκεκριμένα :      o        Ήμουν από  τα ιδρυτικά  μέλη  και  πρώτος πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου Παταγής. o        Επί  σειρά ετών, διετέλεσα  μέλος , ταμίας , γραμματέας  και αντιπρόεδρος  στο Δ.Σ. της Β΄  Ε.Λ.Μ.Ε.   Ν. ΕΒΡΟΥ,  αντιπρόσωπός της  σε πολλά  Συνέδρια της Ο.Λ.Μ.Ε  και αναπληρωτής αιρετός για το ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ o          Επιμορφωτής στο Π.Ε.Κ. των νεοδιόριστων Μαθηματικών στο Νομό μας o          Συντονιστής της Δημοτικής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Ορεστιάδας  και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής του κινήματος. o          Εκλεγμένος σύνεδρος στο προγραμματικό συνέδριο το

ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Εικόνα
    Κάθε εκλογική αναμέτρηση  έχει πάντα τα δικά της  χαρακτηριστικά και  τίθενται από τις πολιτικές παρατάξεις διλλήματα  που απαντώνται μέσω της ψήφου  από τους πολίτες. Τα διλήμματα είναι άλλοτε επινοήσεις των υποψήφιων πολιτικών σχηματισμών , άλλοτε πραγματικά  κομβικά ζητήματα  όπου η έκβαση της εκλογικής μάχης  αφήνει τη σφραγίδα της στην εξέλιξη μιας κοινωνίας .     Σ’ αυτές τις Δημοτικές εκλογές η πραγματικότητα δεν αφήνει πολλά περιθώρια για  πλασματικές επινοήσεις. Είμαστε στο μέσο μιας οικονομικής και πολιτικής κρίσης, που διαπερνά ολόκληρο τον κόσμο, σε μια ρευστή παγκόσμια  οικονομία  που γεννά ανασφάλειες  σε όλους,    και ειδικά για το Δήμο μας,  απέναντι σε ένα οξύ δημογραφικό, οικονομικό και αναπτυξιακό πρόβλημα.     Έχουμε μπροστά μας τους καινούργιους «Καλλικρατικούς» Δήμους  και η δουλειά που θα γίνει απ’ αυτούς που θα κληθούν  να   τους «στήσουν» θα επηρεάσει δραματικά την αναπτυξιακή  τους  πορεία.     Το μεγάλο δίλλημα σ’ αυτές τις εκλογές δεν είναι η θετική ή α

Νέα Αρχή : Οι Υποψήφιοι του συνδυασμού

Εικόνα
Κάνετε κλικ ΕΔΩ για να δείτε τα ονόματα των υποψηφίων του συνδυασμού.

OTA και νέες Τεχνολογίες. Κείμενο συζήτησης

Εικόνα
Ένα από τα επιχειρήματα που προβάλλεται από τις «παλιές καραβάνες» της τοπικής αυτοδιοίκησης , απέναντι στους «πρωτάρηδες» του χώρου είναι η εμπειρία στη διαχείριση των θεμάτων που αφορούν τους ΟΤΑ , εμφανίζοντας σαν «ρίσκο» την υπερψήφιση των πρωτοεμφανιζόμενων διεκδικητών της ψήφου των πολιτών στις Δημοτικές εκλογές. Πόση αλήθεια υπάρχει όμως σ’ αυτό τον ισχυρισμό; Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το «Παρατηρητήριο» για την κοινωνία της πληροφορίας καταγράφεται ότι στο 4% περίπου των Δήμων και κοινοτήτων υπάρχει επιχειρησιακό σχέδιο για εφαρμογή των μέσων της κοινωνίας των Τεχνολογιών! Την εποχή μάλιστα που για κάθε πρόγραμμα της Ε.Ε. που τρέχει είναι απαραίτητη η πρόσβαση στο διαδίκτυο για ενημέρωση και ανάληψη πρωτοβουλιών από τα στελέχη των ΟΤΑ. Είναι απορίας άξιον πως όλοι αυτοί οι «έμπειροι» καταλαβαίνουν τι γίνεται γύρω τους την ώρα που η «πληροφορία» κυκλοφορεί σε άλλα επίπεδα απ’ αυτά που δραστηριοποιούνται οι ίδιοι. Εκτός και αν η χρησιμότητα της «εμπειρία

Παιδεία-Εκπαίδευση-Νεολαία. Κείμενο συζήτησης

Εικόνα
Σκόπιμος υπήρξε ο διαχωρισμός των όρων Παιδεία και Εκπαίδευση. Η παιδεία παρέχεται στα Σχολεία μα προπάντων έξω απ’ αυτά, σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. Στους τόπους ψυχαγωγίας, στις πλατείες, στους οργανωμένους συλλόγους, στους χώρους εργασίας, στις γιορτές, στα πανηγύρια, παντού. Είναι ο τρόπος που ιεραρχεί η κάθε κοινωνία τις αξίες της. Τι θεωρεί σαν πρώτη και τι σαν τελευταία αξία. Αυτή η ιεράρχηση στιγματίζει εν πολλοίς και τον πολιτισμό της. Η Παιδεία πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα. Πρώτα αντιμετωπίζεται οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά τα Σχολεία του Δήμου σε όλες τις βαθμίδες και έπονται τα υπόλοιπα. Θεωρώ ότι η μεγαλύτερη επένδυση που μπορούμε να κάνουμε είναι η με όλα τα μέσα διευκόλυνση της μόρφωσης των παιδιών μας, στα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε όλα τα μέσα, όντες πρώτοι οι μεγάλοι, συνεπείς με τις διακηρυγμένες μας αρχές, ώστε να δικαιούμαστε την απαίτησή τους και από τα παιδιά μας. Σε δεύτερη προτεραιότητα η Εκπαίδευση, που αφορά την εξάσκηση των ατόμων