ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ





ΧΑΡΑΚΟΠΙΔΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

   Γεννήθηκα το 1958 στην Παταγή-Ορεστιάδας. Απόφοίτησα απο  το Μαθηματικό τμήμα της Φυσικομαθηματικής Σχολής  του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
   Είμαι παντρεμένος με την Γαντζία Αναστασία, Μαθηματικό, έχω  δύο παιδιά  (το Βάϊο και την Καλλιόπη , φοιτητές στο Πολυτεχνείο Ξάνθης) , ασχολούμαι με τα κοινά από τα φοιτητικά μου χρόνια  και συγκεκριμένα :
    
o       Ήμουν από  τα ιδρυτικά  μέλη  και  πρώτος πρόεδρος του Πολιτιστικού συλλόγου Παταγής.
o       Επί  σειρά ετών, διετέλεσα  μέλος , ταμίας , γραμματέας  και αντιπρόεδρος  στο Δ.Σ. της Β΄  Ε.Λ.Μ.Ε.   Ν. ΕΒΡΟΥ,  αντιπρόσωπός της  σε πολλά  Συνέδρια της Ο.Λ.Μ.Ε  και αναπληρωτής αιρετός για το ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ
o        Επιμορφωτής στο Π.Ε.Κ. των νεοδιόριστων Μαθηματικών στο Νομό μας
o        Συντονιστής της Δημοτικής Οργάνωσης ΠΑΣΟΚ Ορεστιάδας  και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής του κινήματος.
o        Εκλεγμένος σύνεδρος στο προγραμματικό συνέδριο του κινήματος,  όπου συμμετείχα ενεργά με κείμενά μου.

o       Από το 2004 - με διετή παρένθεση - είμαι Διευθυντής στο 2ο Γενικό Λύκειο Ορεστιάδας.

o       Διατηρώ το ιστολόγιο «ΛΙΓΑΠΟΛΑ» http://2glor.blogspot.com  με 400 περίπου άρθρα πολιτικού, επιστημονικού και ενίοτε σατυρικού περιεχομένου, που αποτελούν το ανοιχτό βιβλίο των σκέψεων και απόψεών μου.
  
     Είμαι ερασιτέχνης κιθαρωδός, ερασιτέχνης οινοποιός,  φιλοδοξώ να παραμείνω ερασιτέχνης και σαν πολιτικός….



Τηλ.:  6948893317                     e-mail :    charakop@sch.gr

Σχόλια

Ο χρήστης Nikos Lioliopoulos είπε…
Ειμαι βεβαιος πως οι ανθρωπο του τοπου σου ξερουν να εκτιμουν.
Καλη επιτυχια κ Χρηστο.
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκο.
Ανεξάρτητα απο τις επιλογές των συμπολιτών μου και το αποτέλεσμα των εκλογών, το λιγότερο που θα έχω κερδίσει θα είναι η επαφή μου με πολλούς ανθρώπους και η συλλογή εμπειριών.
Να είσαι καλά με τα αποτελέσματα που επιθυμείτε και στο δικό σας Δήμο.
Ο χρήστης Miltos είπε…
Καλή Επιτυχία Χρήστο!
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Σ' ευχαριστώ Μίλτο. Αν ψήφιζαν οι φίλοι μου στο διαδίκτυο πιστεύω ότι θα είχα καλή τύχη!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ: ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ