Follow by Email

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Πρωτιά σε διεθνή διαγωνισμό για το Πολυτεχνείο Κρήτης!


    Η είδηση:
"Νέα διάκριση πέτυχε η ομάδα TUC Eco Racing του Πολυτεχνείου Κρήτης σε Διεθνή Διαγωνισμό Οικονομίας Καυσίμου. Παράλληλα, κατέκτησε την πρώτη θέση σε Διαγωνισμό Ασφάλειας Οχημάτων.
Και όλα αυτά χάρη στο ER11, ένα πρωτότυπο...
μονοθέσιο όχημα, το οποίο διαθέτει κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και κινείται με ηλεκτρικό κινητήρα, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους προς την ατμόσφαιρα και παρέχοντας αθόρυβη μετακίνηση.
Όπως επισημαίνουν τα μέλη της ομάδας, 'το Πολυτεχνείο Κρήτης συμμετείχε φέτος, για τέταρτη φορά, στον διεθνή μαραθώνιο οικονομίας καυσίμου Shell Eco Marathon 2011, που πραγματοποιήθηκε (26 - 28 Μαΐου) στην πίστα Eurospeedway Lausitz, στη Γερμανία. Σε αυτόν συμμετείχαν 212 ομάδες εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων από όλο τον κόσμο. Στη μεγάλη κατηγορία οχημάτων του διαγωνισμού, δηλαδή τα οχήματα πόλης (Urban Concept), στην οποία η ομάδα TUC Eco Racing συμμετείχε με το ER11 (το μόνο ελληνικό ΑΕΙ), πήραν μέρος 64 ομάδες.
Στο νέο όχημα που παρουσίασε η ελληνική ομάδα (εξέλιξη του περυσινού μοντέλου), προστέθηκαν αρκετά νέα συστήματα, που στόχο είχαν τόσο την ασφάλεια όσο και τη συνεχή ενημέρωση του οδηγού, όπως η καταγραφή δεδομένων κατά τη διάρκεια του αγώνα από αισθητήρες και η παρουσίασή τους σε οθόνη αφής και η εξέλιξη ενός καινοτόμου ηχητικού συστήματος προειδοποίησης πεζών, δικυκλιστών και ατόμων με ειδικές ανάγκες. Αυτά έφεραν και τη διάκριση καθώς η ομάδα επέστρεψε με ένα ακόμη τρόπαιο, την πρώτη θέση στον Διαγωνισμό Ασφάλειας Οχημάτων (ADAC Safety Award).


Η επιτυχία αυτή αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία καθώς βρέθηκαν στην πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το οποίο επιτυγχάνεται σπάνια από μία ομάδα. Μάλιστα, η κριτική επιτροπή τόσο από το βάθρο της απονομής όσο και στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού τόνισε την αξία της ελληνικής συμμετοχής αναφέροντας χαρακτηριστικά: 'Οι κριτές εντυπωσιάστηκαν τόσο από την οργάνωση του χώρου της ομάδας αλλά και από το όχημα, τα οποία ξεπερνούσαν τις προσδοκίες μας σε επίπεδο ασφάλειας.
Χρησιμοποίησαν τις εμπειρίες της προηγούμενης χρονιάς και ανέπτυξαν και υλοποίησαν μια μοναδική ιδέα ενός συστήματος προειδοποίησης πεζών.
Ωστόσο, στο όχημα ER11 έγιναν σημαντικές βελτιώσεις και σε άλλους τομείς (ηλεκτρικά και μηχανικά συστήματα), ώστε να αποκτήσει καλύτερη ποιότητα κύλισης και να βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Και αυτός ο στόχος επετεύχθη καθώς η ομάδα κατάφερε επίδοση 45 Km/KWh. Βελτίωσε έτσι την περυσινή επίδοσή της και κατετάγει τελικά στην 8η θέση της κατηγορίας της'.
Η ομάδα του 2011 αποτελείται από τους: Σπανουδάκη Χρόνη, Πιπερίδη Σάββα, Τσινάρη Γιάννη, Ευσταθίου Δημήτρη, Στρατηγό Γιάννη, Πέτρου Τάσσο, Τζανάκη Θάνο και Τσουρβελούδη Νίκο και υποστηρίζεται από το Διατμηματικό Εργαστήριο Εργαλειομηχανών και το Εργαστήριο Ευφυών Συστημάτων και Ρομποτικής του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης."


Μέσα στο καθημερινό γκρίζο  των ΜΜΕ για την κατάσταση της χώρας αυτή η είδηση πέρασε "λαθραία"  απο τις σελίδες και τις οθόνες τους, μολονότι είναι το πραγματικό φώς όχι στο βάθος, αλλά καταμεσίς στο τούνελ της οικονομικής μας πορείας. Αυτά τα παιδιά είναι ένα δείγμα απο τα πολλά που υπάρχουν στην Ελλάδα και δεν τους λείπουν ούτε οι γνώσεις, ούτε ο ενθουσιασμός για να απογειώσουν κυριολεκτικά τη χώρα σε όλους τους τομείς. Είναι η μοναδική μας ελπίδα, αρκεί να τα εμπιστευτούμε και να τα υποστηρίξουμε σοβαρά ξεφεύγοντας επιτέλους απο τη μίζερη πραγματικότητα των συντεχνιών, των πολιτικάντηδων, των πάσης φύσης "σωτήρων" και "επαναστατών". Είναι η τελευταία μας ευκαιρία να δώσουμε οξυγόνο στους  νέους επιστήμονες που ασφυκτιούν ξεφεύγοντας οριστικά απο την άρρωστη νοοτροπία μας, που τους ήθελε προσκυνημένους στο πελατειακό πολιτικό σύστημα με αντάλλαγμα μια "πρόωρη σύνταξη" σε μια θέση στο Δημόσιο χωρίς κανένα αντικείμενο απασχόλησης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ax poso dikio exetai einai dynaton oi germanoi na exoun 5 kai 6 markes aftokiniton kai na ta blepeis na mia zoun olla metaxitous se kataskebh sasi h akoma exoun panomitipous kinhthres kai kostizoun mia periousia otan ta ylika kataskebeis kai to kostos paragoghs einai poli xamila logo anakyklosimon proton ylon kai mzikhs paragoghs kai akoma einai dhnaton h ellada na mhn exei mia esto kataskebastikh aftokinhton oi kinazoi exoun oi italoi exoun emeis giati oxi ti ligotero exoume san laos kai den mporoumai na paragoumai aftokinhta teleftaias giati oxi texnologias? ...kai na 8imaste kapia stigmh 8a bgoun montela sth agora ..aftokinhta t aopoia den 8a feroun kalodia sthn kataskebh tous alla ena idos hlrkro optikhs inas opou 8a metaferei entoles me fotina symata kai rebma gia aples energies opos 1..kai.. 0