Follow by Email

Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΕΣ ΣΕΝΑΡΙΟ ΟΛΟΓΥΜΝΟ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ

    


  Επιτέλους  σ’ αυτή τη χώρα το νερό άρχισε να μπαίνει στ’ αυλάκι.  Ένα-ένα τα μεγάλα  ανοιχτά θέματα  του κράτους  αρχίζουν να βρίσκουν τη λύση τους.  Πρώτα τα μεγάλα και  σύνθετα. Θα ακολουθήσουν  τα μικρά και απλά.  
  Ένα από τα μεγάλα και σύνθετα θέματα που απασχόλησε την κυβέρνηση και επιτέλους βρίσκει  οσονούπω  τη λύση του είναι  το θέμα της παιδείας  και ειδικά, το πιο δύσκολο κομμάτι της , που είναι η προαγωγή των μαθητών  της Α΄ και  Β΄ τάξης  των Λυκείων της χώρας μας.  Μετά τη  μεγαλοφυή σύλληψη του αλγορίθμου προαγωγής  της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας, τους δύο διορθωτικούς νόμους , που εφαρμόστηκαν  με εξαιρετική ταχύτητα (πριν  καν ψηφιστούν),  την τελευταία νομοτεχνική ρύθμιση  και ίσως τριών-τεσσάρων ακόμη  παρεμβάσεων μέσα στο καλοκαίρι, μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία,- ακόμη κι αν χρειαστεί κάθε εβδομάδα να βγαίνουν αποτελέσματα (έχουν ήδη βγει τρεις φορές)- η υπόθεση βαδίζει σε αίσιο τέλος, βάζοντας τέρμα σε ένα καθεστώς αναρχίας  και τεμπελιάς στα Λύκειά μας.    Γίνεται πλέον το απαιτούμενο ξεσκαρτάρισμα  από τη μαθητική σαβούρα  που φόρτωσε στο κράτος η  μεταπολιτευτική πρακτική, όταν και η κουτσή Μαρία ήθελε ντε και καλά να τελειώνει το Λύκειο.  Γέμισε η χώρα με περιττά Λύκεια και Γυμνάσια , που εκτρέφουν τεμπέληδες  και καταληψίες  χωρίς κανένα σεβασμό  στους ίδιους τους δασκάλους τους!  Ξαναγυρίζουμε επιτέλους στις παλιές καλές εποχές, όταν το ξεσκαρτάρισμα γίνονταν πολύ νωρίτερα. Θα θυμόμαστε όλοι τις εξετάσεις από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, αλλά και τις προαγωγικές  μέσα στο Δημοτικό,  όταν συνέχιζαν το σχολείο μόνο οι ικανοί και οι άξιοι.  Ένα  εξατάξιο Γυμνάσιο ήταν υπεραρκετό για να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ολόκληρου του Δήμου!  Μάλιστα, με καθηγητές , που δίδασκαν  30 και 35 ώρες την εβδομάδα, χώρια η απογευματινή υπηρεσία, όταν κυνηγούσαν τους μαθητές από τα διαφθορεία της εποχής. (κινηματογράφους, θέατρα, γήπεδα, μουσικά στέκια, σφαιριστήρια, κ.λ.π.).  Όχι σαν τους σημερινούς που τους βάζεις δυο ώρες παραπάνω και χαλάνε τον κόσμο! Δε χρειάζεται να τελειώνουν όλοι το Λύκειο, το Γυμνάσιο, μη πω και το Δημοτικό. Να πάνε να σκαλίζουν πατάτες και σκόρδα ή να πάνε μετανάστες στη Γερμανία! Να βρούνε επιτέλους το δίκιο τους κι οι καθηγητές που δε θέλουν πολλά-πολλά με τους μαθητές και δε μπορούσαν να τους επιβληθούν  με τις «δημοκρατικές μεθόδους» και την «επιστημονική και παιδαγωγική τους επάρκεια» , όπως υποστήριζαν κατά καιρούς κάτι πυροβολημένοι «κουλτουριάρηδες»  και «μαθητοπατέρες» συνάδελφοί τους. «Κουνήσου κωλόπαιδο στο μάθημά μου και τα λέμε το …Σεπτέμβρη. Θα με παρακαλάς γονατιστός να περάσεις την τάξη! Στο δικό μου το μάθημα δεν παίρνεις το 8 που χρειάζεσαι» θα είναι η φράση- κλειδί, που θα κάνει την τάξη νεκροταφείο και θα δίνει την ευκαιρία στα φρόνιμα παιδιά να παρακολουθούν ανεμπόδιστα το μάθημά τους.
  Επίσης μπαίνει στην τελική ευθεία και το μέγα θέμα της διανομής του πλεονάσματος.  Υπάρχει μεγάλη αισιοδοξία, ότι θα λυθεί ο γόρδιος δεσμός  με τους δικαιούχους και σε ένα το πολύ δύο χρόνια θα αποκτηθεί η απαραίτητη εμπειρία  και τεχνογνωσία διανομής, διότι το πρόβλημα θα γίνει οξύτατο δεδομένου ότι το πλεόνασμα μπορεί να φτάσει κάποτε και τα 10 δις. Τότε πως θα μοιραστεί;  Ήδη  το οικονομικό επιτελείο μελετά και την κοινωνική διάσταση του θέματος, καθώς και τις μελλοντικές επιπτώσεις στην παραγωγικότητα των Ελλήνων. 10 δις πλεόνασμα  με απλή διαίρεση θα δίνει 1000 ευρώ σε κάθε Έλληνα. Ποιός μαλάκας θα πάει να δουλέψει , αν καθήμενος παίρνει το χιλιάρικο ακέραιο, ενώ εργαζόμενος θα παίρνει  τότε πάλι,  το πολύ χιλιάρικο  μείον το φόρο ;

 Εφόσον λοιπόν τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους γι’ αυτά τα δύσκολα  θέματα, τα υπόλοιπα, όπως αντιμετώπιση της μεγάλης ανεργίας, παραγωγικότητα, οικονομία, ανάπτυξη, υγεία, παιδεία (σε ότι αφορά το περιεχόμενο και τους στόχους της), κοινωνική ασφάλιση, κ.λ.π. , θεωρώ ότι γι΄ αυτή την κυβέρνηση είναι  απλά παιχνιδάκια  και θα βρουν σύντομα τη λύση τους. Φαντάζομαι ότι ο Ελληνικός λαός, που έκανε τόση υπομονή στα δύσκολα θα  της δώσει πίστωση χρόνου  και για τα εύκολα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: