ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΛΙΓΑΠΟΛΑ


Σήμερα συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την έναρξη της λειτουργίας του ιστολογίου μου, οπόταν ξεκίνησα να μετρώ τους επισκέπτες μου. 20000 περίπου επισκέψεις σε ένα χρόνο για 316 αναρτήσεις. Αν και δεν έχω κανένα άγχος για το πλήθος των αναγνωστών μου, εν τούτοις δεν ξεφεύγει κανένας από τον πειρασμό να γνωρίζει σε πόσους προκαλούν ενδιαφέρον οι απόψεις του, σε πόσους εμφανίζεται να είναι χρήσιμο το blog του.
Στον έναν περίπου χρόνο της παρουσίας μου στη bloggόσφαιρα, είχα την τύχη να γνωρίσω αξιόλογους internetανθρώπους, μερικοί εκ των οποίων ήταν ή έγιναν καλοί φίλοι. "Πληκτρομάχησα" με αρκετούς Επώνυμους και Ανώνυμους σχολιαστές, καλοπροαίρετους και κακοπροαίρετους, προσπαθώντας πάντα να σέβομαι την αντίθετη άποψη και να κρατώ τη συζήτηση, ώστε να μην εκχυδαΐζεται ο διάλογος και να μη εκφυλίζεται σε αναγραφή ύβρεων των μεν εναντίον των δε.
Δεν υποστήριξα ποτέ ότι είμαι "αντικειμενικός" στις απόψεις μου. Ό,τι γράφω είναι υποκειμενικό , η "δική" μου αλήθεια, όπως τη βλέπω από τη δική μου οπτική γωνία, πρόθυμος να διαβάσω τις περιγραφές των άλλων, όπως βλέπουν τα πράγματα από τη "δική" τους μεριά.
Ευχαριστώ όλους τους φίλους ,που περνούν καθημερινά και ρίχνουν μια ματιά στις αναρτήσεις μου, καθώς και όλους, όσους έκαναν τον κόπο να αφήσουν τα σχόλιά τους , είτε θετικά , είτε αρνητικά.
Θεώρησα χρήσιμο να δώσω στους φίλους τη δυνατότητα να αξιολογήσουν το blog μου στον ένα χρόνο ύπαρξής του και παρακαλώ να τσεκάρετε την άποψή σας με ειλικρίνεια και τη δέουσα αυστηρότητα.
Στα ερωτήματα "Γιατί επισκέπτεσθε το ΛΙΓΑΠΟΛΑ" και "Ποιά θέματα παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον" μπορείτε να επιλέξετε περισότερες απο μία απαντήσεις.

Σχόλια

Ο χρήστης Makiaveli είπε…
"«ΠΡΩΤΑ θα δεις την ερημιά και θα της δώσεις το δικό σου νόημα» είπε

"Πριν από την καρδιά σου θα 'ναι αυτή και μετά πάλι αυτή θ'ακολουθήσει

Τούτο μόνο να ξέρεις:
Ό,τι σώσεις μες στην αστραπή
καθαρό στον αιώνα θα διαρκέσει»

Και ψηλά πολύ πάνω απ' τα κύματα
έστησε τα χωριά των βράχων

Εκεί σκόνη έφτανε ο αφρός
άπλερη γίδα είδα να γλείφει τις ρωγμές με το μάτι λοξό και το λίγο κορμί σκληρό σαν χαλαζίας

Έζησα τις ακρίδες και τη δίψα
και τα τραχιά στις αρμοσιές τους δάχτυλα, χρόνους τακτούς όσους η Γνώση ορίζει

Στα χαρτιά σκυφτός και στα βιβλία τ' απύθμενα, με σκοινί λιανό κατεβαίνοντας νύχτες και νύχτες,

το λευκό αναζήτησα ως την ύστατη ένταση του μαύρου Την ελπίδα ως τα δάκρυα,

Τη χαρά ως την άκρα απόγνωση

ΑΥΤΟΣ ο κόσμος, ο μικρός, ο ΜΕΓΑΣ!"

(απόσπαμα ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ, Οδυσσέα Ελύτη)


Καλή δύναμη και καλή συνέχεια, σε ένα γνήσιο ιδεολόγο, που όσο "υποκειμενική" κι αν είναι η γνώμη του όπως λέει, θα στηρίζεται πάντα σε επιχειρήματα και θα εμπνέεται από ένα όραμα για ένα καλύτερο κόσμο.

Χαιρόμαστε ειλικρινά να σε διαβάζουμε και πολύ περισσότερο να είμαστε φίλοι σου.

Keep Walking


Makiaveli
Ο χρήστης Λευτέρης Χαμαλίδης είπε…
ΦΙΛΕ Χρήστο.
Εμένα μ' αρέσει η υποκειμενική σου αλήθεια γι' αυτό και σ' επισκέπτομαι. Γι' αυτό επίσης μ' αρέσει να κουβεντιάζω μαζί σου. Είτε συμφωνώ ή διαφωνώ.
Χαίρομαι που είσαι blogger. Να ξέρεις ότι ο ένας χρόνος δεν ήταν αρκετός για να ξεδιπλώσεις όλες τις πτυχές σου. Χρειάζονται αρκετά χρόνια ακόμη για να το κατορθώσεις.
Γι' αυτό οπλίσου με υπομονή κι επιμονή και συνέχισε...
Ο χρήστης THEPOS είπε…
Αγαπητέ φίλε.
Δεν υπάρχουν αντικειμενικές αλήθειες.Το ξέρεις.Άρα έχουμε ανάγκη την υποκειμενική σου αλήθεια για να γίνει πιο αντικειμενικός ο μέσος όρος. Καλή συνέχεια και χρόνια πολλά στο ιστολόγιό σου.
Ο χρήστης Αρκουδπουρνάρ είπε…
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ
ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΟ BLOG
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ και ΑΝΤΟΧΕΣ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ.
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
Ο χρήστης press-a είπε…
Αυτό είναι το πρόβλημα με τα σημερινά "παιδιά". Γίνονται ενός έτους και νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα! Τέλος πάντων, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω γιατί "ομορφαίνεις" το blog-ο-χώρο ασχέτως διαφωνιών ή συμφωνιών... Έτσι είναι ο κόσμος, σε άλλους αρέσουν οι ξανθιές, σε άλλους οι καστανές ή οι μελαχρινές...
Σε κάθε περίπτωση εύχομα να μη "χαραμίσεις" τη blog-ο-νιότη σου μεγαλώνοντας και να "γεράσεις" όσο περισσότερο μπορείς...
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Φίλε μου Makiaveli,
Ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο απόσπασμα που διάλεξες και τα καλά σου λόγια.
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Λευτέρη,
Χαίρομαι και ευχαριστιέμαι να συζητώ με κάθε φίλο που αφήνει τα σχόλιά του στο blog μου. Αισθάνομαι να έχω συμμετοχή, αλλά και μερίδιο ευθύνης σε ότι καλό ή κακό συμβαίνει γύρω μας.
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Γειά σου αγαπητέ μου Θόδωρε.
Θαυμάζω τη μαχητικότητα και τις αντοχές σου. Χρόνια Πολλά και καλά.
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Μίλτο ,
Χρόνια Πολλά με υγεία. Σκέπτομαι σοβαρά να εντάξω και το δικό σου μπλόγκ στην ομάδα των "συντοπιτών" μου. Έτσι το λογαριάζω.
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Πράγματι Ανώνυμε φίλε.
Θα έχουμε γενικά πολλά να πούμε εν όψει των εκλογών για την τοπική αυτοδιοίκηση. Γεμίζουμε δεόντως τις μπαταρίες μας.
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Αγαπητέ μου φίλε Βασίλη,
Το αντίθετο!!! Αισθάνομαι ότι μόλις άρχισα να περπατώ και να λέω τις πρώτες μου λεξούλες στο διαδίκτυο.
Υποψιάζομαι ότι οι γαλιφιές όλων σας οφείλονται στο ότι πήρατε μυρωδιά το τσίπουρό μου. Άντε ρε μάγκες με τουμπάρατε! Να ορίσουμε μια μέρα με τσίπουρα , κιθάρα και μπουζουκάκι! Να κόψουμε και την πίτα των τοπικών μπλόκερς με την ευκαιρία.
Αναμένονται προτάσεις
Ο χρήστης yiohan είπε…
Χρονια Πολλα
Keep bloging!!!
Ο χρήστης Χρήστος Χαρακοπίδης είπε…
Χρόνια Πολλά yiohan!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ: ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ