Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ


Είναι γνωστή έως παροιμιώδης η ανοχή, η καρτερικότητα και το φιλότιμο , που επιδεικνύουμε οι κάτοικοι του Έβρου στις ταλαιπωρίες που μας υποβάλει η αδιαφορία των Δημόσιων υπηρεσιών , καθώς και των πολιτικών ανδρών σε πολλά θέματα σε σημείο , όχι άδικα, να χαρακτηριζόμαστε άνθρωποι άβουλοι χωρίς να διεκδικούμε τα αυτονόητα. Αυτό το φιλότιμο ή τo έλλειμμα διάθεσης για διεκδίκηση των αυτονόητων δικαιωμάτων μας εκμεταλλεύονται οι πάντες και βρίσκουν την ευκαιρία να περιφρονούν προκλητικά τους συμπολίτες μας στην υποχρέωσή τους για παροχή υπηρεσιών σε ανεκτά για τον μέσο Έλληνα επίπεδα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι υπηρεσίες που προσφέρονται στην πόλη μας και το νομό γενικά από τον ΟΣΕ και το ΚΤΕΛ Ν. Έβρου.
Ο ΟΣΕ προφασιζόμενος έργα ανακαίνισης των γραμμών του τα τελευταία χρόνια υπολειτουργεί και στην ουσία κατάντησε ένα παντελώς αναξιόπιστο μεταφορικό μέσο με υπηρεσίες που είναι ύβρις για τους συμπολίτες μας. Δεν ξέρω αν οποιοσδήποτε χρήστης του μετρό της Αθήνας ή των τραίνων που εκτελούν τη διαδρομή Αθηνών –Θεσσαλονίκης θα καταδέχονταν όχι να ταξιδέψει , αλλά να καθίσει στα βαγόνια, που χρησιμοποιούνται στο νομό μας. Προφανώς μας θεωρούν πολίτες Β ΄ ή Γ ΄ κατηγορίας.
Στο ΚΤΕΛ Ν. Έβρου θεωρούν μάλλον ότι μεταφέρουν εμπορεύματα και όχι ανθρώπους. Στην προσπάθειά τους να εκμεταλλευτούν στο έπακρο κάθε διέλευση λεωφορείου τους από κάθε δρόμο του Νομού ταλαιπωρούν ασύστολα τους επιβάτες. Τα λεωφορεία που εκτελούν τα δρομολόγια Θεσσαλονίκης –Ορεστιάδας και αντίστροφα, μόνο στο νομό μας κάνουν στάση σε κάθε χωριό φτάνοντας τους επιβάτες στα όρια της υπομονής και της αντοχής τους. Φαντάζομαι ότι η εκτέλεση ξεχωριστών δρομολογίων για την εξυπηρέτηση των επιβατών που ταξιδεύουν μέσα στο νομό είναι οικονομικά ασύμφορη. Στο βωμό του πρόσθετου κέρδους ο επιβάτης αντιμετωπίζεται χωρίς σεβασμό απ’ αυτούς που μονοπωλούν τα δρομολόγια.
Στην εποχή που τα τραίνα σ’ ολόκληρο τον κόσμο κινούνται πλέον με ιλιγγιώδεις ταχύτητες και αποτελούν το δημοφιλέστερο μέσο μετακίνησης , εδώ επιστρέφουμε σε εποχές ατμομηχανής.
Η Εγνατία οδός συντόμευσε στο μισό τις αποστάσεις για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα , αλλά δεν επηρέασε καθόλου το ΚΤΕΛ Ν. Έβρου.
Ο κάθετος οδικός άξονας του Νομού μας παρουσιάζει προκλητική στασιμότητα τόσα χρόνια χωρίς κανενός τα’ αυτί να ιδρώσει για τίποτα.
Εδώ φυσικά υπάρχει μεγάλη ευθύνη των πολιτικών προσώπων του νομού μας , που ανέχονται αυτή την κατάσταση, μολονότι θεσμικά υπεύθυνοι για την προστασία των δικαιωμάτων και της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες. Περιμένουν τους πολίτες να διεκδικήσουν δυναμικά τα δικαιώματά τους; Οφείλουν οι ίδιοι να είναι μπροστάρηδες γιατί είναι οι θεσμικοί τους εκπρόσωποι.

Περιμένω μάταια πολύ καιρό την παρέμβαση κάποιου από τους θεσμικούς μας εκπροσώπους. Μάλλον είναι καιρός να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας εμείς οι πολίτες και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα. Είναι καιρός , όπως μπορούμε ο καθένας, να αναδείξουμε τα θέματα αυτά και να απαιτούμε καθημερινά από τους Δημοτικούς μας συμβούλους, τους Δημάρχους, τους βουλευτές, τους Νομαρχιακούς συμβούλους , το Νομάρχη την παρέμβασή τους κι από αυτές τους τις παρεμβάσεις και την αποτελεσματικότητά τους να τους κρίνουμε.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η κατάντια και η αναξιοπιστία έχει φτάσει στα όρια της.Ορεστιάδα Θεσσαλονίκη:Με αυτοκίνητο 3.5 με 4 ώρες... Με λεωφορείο γύρω στις 7 ώρες, με στάση και είσοδο σε κάθε χωριό του Έβρου που είναι κοντά στον κάθετο άξονα και πληρώνοντας τιμές αυτοκινήτου. Με τρένο 9 ώρες, με αλλαγή τρένου ή τρενολεωφορεία στην Αλεξανδρούπολη, ενώ χρεωνόμαστε ώς Intercity το τοπικό μέχρι εκεί. Οι Ευρωπαίοι εξελλίσονται με μαγνητικά τρένα και ταχύτητες άνω του αυτοκινήτου και εμείς σε λίγο θα το κάνουμε πηδαλιοφόρο, όσο πιο πολύ βιάζεασι τόσο πιο γρήγορα θα κάνεις πεντάλ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έχετε απόλυτο δίκαιο!
Αλλά μας χρειάζεται τέτοια αντιμετώπιση! 15 χρόνια στην πολιτική σκηνή ο ένας, 20 ο άλλος, 30 ο παράλλος, από βουλευτής Νομάρχης, από Δήμαρχος Βουλευτής και πάει λέγοντας.
Αυτό κάνουν τα στελέχη μας στον Έβρο. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα στελέχη του ΠΑΣΟΚ αλλά και της ΝΔ.
Τί έκαναν τα τελευταία 30 χρόνια;
Και όμως τους ψηφίζουμε.
Καλά μας κάνουν λοιπόν και ενδιαφέρονται μόνο για το πως θα εξασφαλίσουν την επόμενη θέση τους.
Όπως πολύ σωστά γράφεις, προκλητική είναι η καθυστέρηση για τον κάθετο άξονα.
Εγώ βέβαια δεν μπορώ να τον χαρακτηρίσω ως άξονα αλλά ως βάσανο!
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΘΕΤΟΙ ΑΞΟΝΕΣ (ΠΗΓΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ):

1.Ο Κάθετος Άξονας Σιάτιστα-Ιεροπηγή/Κρυσταλλοπηγή

Ο κάθετος άξονας Σιάτιστα – Ιεροπηγή / Κρυσταλλοπηγή είναι τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών. Εξασφαλίζει τη σύνδεση προς Pogrades – Cafasan – Δυρράχιο στο νότιο τμήμα της Αλβανίας και αποτελεί κλάδο του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου VIII.

Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση.

2. Ο Κάθετος Άξονας Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας

Ο άξονας αποτελεί απόληξη του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙV (Βερολίνο – Πράγα- Βουδαπέστη - Σόφια - Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα) και βασική σύνδεση του οδικού δικτύου της χώρας μας με τη Βουλγαρία. Η ολοκλήρωση του άξονα από Θεσσαλονίκη έως Σόφια αποτελεί έργο προτεραιότητας τόσο σε Εθνικό όσο και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση.

Το ΥΠΕΧΩΔΕ είχε κατασκευάσει παλαιότερα έργα σε δύο τμήματα του άξονα συνολικού μήκους 17,5 χλμ. με τετράιχνη διατομή πλάτους 18/21μ. Το 1998 μεταβιβάσθηκε στην Εταιρεία ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. (ΕΟΑΕ) η ευθύνη για την εκπόνηση των μελετών και την κατασκευή των υπολοίπων τμημάτων του άξονα.

3. Ο Κάθετος Άξονας Κομοτηνή-Νυμφαία-Ελληνο-Βουλγαρικά Σύνορα

Ο άξονας αυτός αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙΧ. Το συνολικό μήκος του άξονα ανέρχεται περίπου σε 23 χλμ. Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί το νότιο τμήμα του άξονα μήκους 4 χλμ. το οποίο και θα αναβαθμιστεί στο πλαίσιο της νέας σύμβασης κατασκευής.
Για το υπόλοιπο τμήμα, μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, μήκους περίπου 20 χλμ. (νέα χάραξη) εκπονήθηκαν μελέτες από το ΥΠΕΧΩΔΕ οι οποίες μεταβιβάστηκαν στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. για επισκόποηση και ολοκλήρωση.

Το έργο μεταβιβάσθηκε πρόσφατα στην Εταιρεία ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. η οποία και το δημοπράτησε στις 15/12/2006 με προϋπολογισμό 85 εκατ. € (με ΦΠΑ). Ο ανάδοχος εγκαταστάθηκε και άρχισε την κατασκευή από την προετοιμασία των μετώπων των σηράγγων.
Η ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι το καλοκαίρι του 2010.
«διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση»


Αυτά δεν πρόκειται να τα δούμε ποτέ εμείς με την εξυπνάδα που έχουμε.
Αφού καθόμαστε ακόμα και μαλώνουμε για το βουλευτή μας, για το Νομάρχη μας, για το Δήμαρχό μας και για το κόμμα μας.
Ας μη γίνονται έργα, ας μη γίνεται τίποτα λοιπόν. Αρκεί να έχουμε το δικό μας Δήμαρχο. Όρα Ορεστιάδα, όρα Νομαρχία Έβρου γενικότερα.

«Ήθελές τα έπαθές τα» λέει ένα ρητό.
Μας ταιριάζει αδέλφια!

Συγγνώμη για την κατάχρηση που έκανα αλλά τα έγραψες τόσο καλά που δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να μην σχολιάσω.
«ΠΟΛΙΤΗΣ»
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όσο οι μισοί θα ψηφίζουν τον έναν για να τους βολέψει και οι άλλοι μισοί τον άλλον επειδή τους βόλεψε ήδη θα είμαστε "πίσω απ τα βόδια"!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Και όπως ξέρεις τα blogs tα επισκέπτονται και τα διαβάζουν όλα τα στελέχη.
Και όπως βλέπεις κανένας τους δεν θίγεται!
Εντάξει! γράφω ανώνυμα. Δεν σαs βρίζω όμως αξιότιμα στελέχη του Έβρου μας.
Δεν μπορείτε να απαντήστε ότι κάνατε αυτό ή το άλλο και να δικαιολογήσετε τα πράγματα;
Τι σας νοιάζει όμως αφού συνεχίζουμε να σας ψηφίζουμε!
Ας μην έχουμε ανισόπεδους κόμβους στην Ορεστιάδα, στο Σουφλί και αλλού.
Ας μην έχουμε κάθετο άξονα που βαφτίσανε τον υφιστάμενο εδώ και 100 χρόνια δρόμο Ορμενίου – Αλεξανδρούπολης.
Εμείς χαιρόμαστε και σας ψηφίζουμε!!

"ΠΟΛΙΤΗΣ"

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ 2ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ: ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ