tag:blogger.com,1999:blog-5679104267291892070.post2026225276724072601..comments2023-11-03T13:41:35.138+02:00Comments on ΛΙΓΑΠΟΛΑ: Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣΧρήστος Χαρακοπίδηςhttp://www.blogger.com/profile/16125901339722446696noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5679104267291892070.post-61330108711522084572009-06-13T01:32:40.121+03:002009-06-13T01:32:40.121+03:00Και όπως ξέρεις τα blogs tα επισκέπτονται και τα ...Και όπως ξέρεις τα blogs tα επισκέπτονται και τα διαβάζουν όλα τα στελέχη.<br />Και όπως βλέπεις κανένας τους δεν θίγεται!<br />Εντάξει! γράφω ανώνυμα. Δεν σαs βρίζω όμως αξιότιμα στελέχη του Έβρου μας. <br />Δεν μπορείτε να απαντήστε ότι κάνατε αυτό ή το άλλο και να δικαιολογήσετε τα πράγματα;<br />Τι σας νοιάζει όμως αφού συνεχίζουμε να σας ψηφίζουμε!<br />Ας μην έχουμε ανισόπεδους κόμβους στην Ορεστιάδα, στο Σουφλί και αλλού.<br />Ας μην έχουμε κάθετο άξονα που βαφτίσανε τον υφιστάμενο εδώ και 100 χρόνια δρόμο Ορμενίου – Αλεξανδρούπολης.<br /> Εμείς χαιρόμαστε και σας ψηφίζουμε!!<br /><br />"ΠΟΛΙΤΗΣ"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5679104267291892070.post-9098958499660781502009-06-12T02:21:13.828+03:002009-06-12T02:21:13.828+03:00Όσο οι μισοί θα ψηφίζουν τον έναν για να τους βολέ...Όσο οι μισοί θα ψηφίζουν τον έναν για να τους βολέψει και οι άλλοι μισοί τον άλλον επειδή τους βόλεψε ήδη θα είμαστε "πίσω απ τα βόδια"!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5679104267291892070.post-72972015429134046932009-06-11T22:20:08.629+03:002009-06-11T22:20:08.629+03:00Έχετε απόλυτο δίκαιο!
Αλλά μας χρειάζεται τέτοια ...Έχετε απόλυτο δίκαιο! <br />Αλλά μας χρειάζεται τέτοια αντιμετώπιση! 15 χρόνια στην πολιτική σκηνή ο ένας, 20 ο άλλος, 30 ο παράλλος, από βουλευτής Νομάρχης, από Δήμαρχος Βουλευτής και πάει λέγοντας. <br />Αυτό κάνουν τα στελέχη μας στον Έβρο. Και δεν αναφέρομαι μόνο στα στελέχη του ΠΑΣΟΚ αλλά και της ΝΔ.<br />Τί έκαναν τα τελευταία 30 χρόνια; <br />Και όμως τους ψηφίζουμε.<br />Καλά μας κάνουν λοιπόν και ενδιαφέρονται μόνο για το πως θα εξασφαλίσουν την επόμενη θέση τους.<br />Όπως πολύ σωστά γράφεις, προκλητική είναι η καθυστέρηση για τον κάθετο άξονα. <br />Εγώ βέβαια δεν μπορώ να τον χαρακτηρίσω ως άξονα αλλά ως βάσανο!<br />ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΘΕΤΟΙ ΑΞΟΝΕΣ (ΠΗΓΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ): <br /><br />1.Ο Κάθετος Άξονας Σιάτιστα-Ιεροπηγή/Κρυσταλλοπηγή<br /><br />Ο κάθετος άξονας Σιάτιστα – Ιεροπηγή / Κρυσταλλοπηγή είναι τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών. Εξασφαλίζει τη σύνδεση προς Pogrades – Cafasan – Δυρράχιο στο νότιο τμήμα της Αλβανίας και αποτελεί κλάδο του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου VIII.<br /><br />Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση.<br /><br />2. Ο Κάθετος Άξονας Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας<br /><br />Ο άξονας αποτελεί απόληξη του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙV (Βερολίνο – Πράγα- Βουδαπέστη - Σόφια - Ελληνο-βουλγαρικά σύνορα) και βασική σύνδεση του οδικού δικτύου της χώρας μας με τη Βουλγαρία. Η ολοκλήρωση του άξονα από Θεσσαλονίκη έως Σόφια αποτελεί έργο προτεραιότητας τόσο σε Εθνικό όσο και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. Μελετάται και κατασκευάζεται με διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση. <br /><br />Το ΥΠΕΧΩΔΕ είχε κατασκευάσει παλαιότερα έργα σε δύο τμήματα του άξονα συνολικού μήκους 17,5 χλμ. με τετράιχνη διατομή πλάτους 18/21μ. Το 1998 μεταβιβάσθηκε στην Εταιρεία ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. (ΕΟΑΕ) η ευθύνη για την εκπόνηση των μελετών και την κατασκευή των υπολοίπων τμημάτων του άξονα. <br /><br />3. Ο Κάθετος Άξονας Κομοτηνή-Νυμφαία-Ελληνο-Βουλγαρικά Σύνορα<br /><br />Ο άξονας αυτός αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου ΙΧ. Το συνολικό μήκος του άξονα ανέρχεται περίπου σε 23 χλμ. Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί το νότιο τμήμα του άξονα μήκους 4 χλμ. το οποίο και θα αναβαθμιστεί στο πλαίσιο της νέας σύμβασης κατασκευής.<br />Για το υπόλοιπο τμήμα, μέχρι τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, μήκους περίπου 20 χλμ. (νέα χάραξη) εκπονήθηκαν μελέτες από το ΥΠΕΧΩΔΕ οι οποίες μεταβιβάστηκαν στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. για επισκόποηση και ολοκλήρωση.<br /><br />Το έργο μεταβιβάσθηκε πρόσφατα στην Εταιρεία ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. η οποία και το δημοπράτησε στις 15/12/2006 με προϋπολογισμό 85 εκατ. € (με ΦΠΑ). Ο ανάδοχος εγκαταστάθηκε και άρχισε την κατασκευή από την προετοιμασία των μετώπων των σηράγγων.<br />Η ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι το καλοκαίρι του 2010.<br />«διατομή τετράιχνου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανα κατεύθυνση»<br /><br /><br />Αυτά δεν πρόκειται να τα δούμε ποτέ εμείς με την εξυπνάδα που έχουμε. <br />Αφού καθόμαστε ακόμα και μαλώνουμε για το βουλευτή μας, για το Νομάρχη μας, για το Δήμαρχό μας και για το κόμμα μας.<br />Ας μη γίνονται έργα, ας μη γίνεται τίποτα λοιπόν. Αρκεί να έχουμε το δικό μας Δήμαρχο. Όρα Ορεστιάδα, όρα Νομαρχία Έβρου γενικότερα.<br /><br />«Ήθελές τα έπαθές τα» λέει ένα ρητό. <br />Μας ταιριάζει αδέλφια!<br /><br />Συγγνώμη για την κατάχρηση που έκανα αλλά τα έγραψες τόσο καλά που δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να μην σχολιάσω.<br />«ΠΟΛΙΤΗΣ»Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5679104267291892070.post-8613911150549825302009-06-11T16:58:13.296+03:002009-06-11T16:58:13.296+03:00Η κατάντια και η αναξιοπιστία έχει φτάσει στα όρια...Η κατάντια και η αναξιοπιστία έχει φτάσει στα όρια της.Ορεστιάδα Θεσσαλονίκη:Με αυτοκίνητο 3.5 με 4 ώρες... Με λεωφορείο γύρω στις 7 ώρες, με στάση και είσοδο σε κάθε χωριό του Έβρου που είναι κοντά στον κάθετο άξονα και πληρώνοντας τιμές αυτοκινήτου. Με τρένο 9 ώρες, με αλλαγή τρένου ή τρενολεωφορεία στην Αλεξανδρούπολη, ενώ χρεωνόμαστε ώς Intercity το τοπικό μέχρι εκεί. Οι Ευρωπαίοι εξελλίσονται με μαγνητικά τρένα και ταχύτητες άνω του αυτοκινήτου και εμείς σε λίγο θα το κάνουμε πηδαλιοφόρο, όσο πιο πολύ βιάζεασι τόσο πιο γρήγορα θα κάνεις πεντάλ.Anonymousnoreply@blogger.com